събота, 19 ноември 2011 г.

Като за начало...



Това ще бъде първата ми публикация в блога, в който реших да събера на едно място нещата, които ми доставят удоволствие да правя и за които да си призная ми остава много малко време напоследък. Обичам да готвя..... Обичам да пътешествам......Обичам планината.. Обичам гората



Обичам да снимам и  то много обичам да снимам...
Много често с моята налична техника, която имам в момента-Fujifilm, нещата не се получават, така както искам и така както трябва,но се надявам някой ден и това да стане... Надявам се да ми остава повече време за нещата, които обичам да правя.

2 коментара:

  1. Христина, много хубаво снимаш! И аз съм така, все по-малко време ми остава за любимите занимания, но това ги прави само още по желани :))
    Много добър старт на блога и на добър час!

    ОтговорИзтриване
  2. О, много ти благодаря:)))Радвам се, че ти харесват снимките ми, въпреки че не са нито изпипани, нито професионални, но това ми е хоби и наистина ми доставя истинско удоволствие. Благодаря ти за пожеланията!

    ОтговорИзтриване