събота, 19 ноември 2011 г.

Ароматен и много вкусен хляб с мляко

Днес май ми остана време да драсна още една-две публикации:)) Този път ще напиша нещо за другото ми хоби Кулинарията. Признавам си, че и за там почти не ми остава много време, но когато съм в кухнята винаги релаксирам.Мога да прекарам часове наред там. Напоследък съм се запалила по приготвянето на различни видове хляб.От миналата година съм собственик на мечтана хлебопекарна Мулинекс и от тогава непрекъснато експериментирам с рецепти от интернет. Вчера обаче реших да пробвам някои от рецептите в книжката и останах много приятно изненадата от един Хляб с мляко. Стана страшно ароматен и пухкав. Естествено се изяде за нула време:)Успях обаче да го снимам, а ето и рецептата.

Хляб с мляко

за 750 г
Размекнато масло на малки кубчета 50 г
Сол 1 ч.л.
Захар 2.5 с.л.
Прясно мляко /течно/ 260 мл
Брашно 400 г
Мая 1 ч.л.

Няма коментари:

Публикуване на коментар